highdrama

Alla inlägg under september 2013

Av Emma - 29 september 2013 22:49

     

Av Emma - 29 september 2013 18:07

 
Före.

 
Efter.


Ska fortsätta blogga härifrån ändå! Ändrade om lite i designen bara och nu är jag helt nöjd. Vad tycks? :)

Av Emma - 26 september 2013 18:34

 
Fyller 21 idag, grattis till mig själv :D

Av Emma - 15 september 2013 20:08

Helgen har bara flugit förbi och det är redan Söndag och snart dags för Wallander. 
Det blev ingen utgång i helgen som det var tänkt men är inte så mycket för krogen tbh så spelade ingen större roll. 

Var i Göteborg med Anne-Sophie igår och satt hemma hos henne igår kväll vilket var trevligt. Vi träffas inte så jätteofta vilket bara är skönt. Jag vet att när jag behöver henne som mest finns hon här och jag finns alltid här för henne med.
 
Orkar inte umgås med någon 24/7, det blir bara så jobbigt och slutar med att man går varandra på nerverna och sedan glider ifrån varandra och till slut inte umgås alls mer. Har varit där allt för många gånger och vill inte hamna där igen... 

Wellwell, imorgon börjar en ny vecka och då ska jag försöka börja om på nytt. Har sagt det förut men nu är det bannemej på riktigt! Måste ta tag i saker om något ska hända och motivationen börjar komma tillbaka så nu finns det inga ursäkter längre. Jag tänker kämpa in i det sista tills jag når mina mål, så är det bara. 
 

Av Emma - 11 september 2013 17:34

 
- före - 


 
- efter - 

Vet inte om jag är helt nöjd eller om jag ska ta mig tid att ändra designen snart igen, detta får duga så länge i alla fall.

Av Emma - 5 september 2013 18:41

   

Av Emma - 3 september 2013 22:35

 
Har ny mobil och klickade hem en sådan här förut från fyndiq,se :).

Ovido - Quiz & Flashcards