highdrama

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma - 28 februari 2014 19:10

 
1 | 2 | 3 | 4 | 5 

Av Emma - 24 februari 2014 09:28

För exakt en vecka sedan släppte Krunis äntligen sin nya singel "Du stör dig hårt på mig." 
Har lyssnat på den ett x antal gånger innan och tycker att ni borde göra det också. 

Man hör att det är Krunis men ändå är det nytt och fräscht.
Ser verkligen fram emot resten av plattan och att förhoppningsvis få se honom live i sommar och höst! 

Av Emma - 20 februari 2014 17:13


Före.


 
Under tiden. 


 
Efter. 


Har äntligen designat om min tumblr! Då jag glömt hur man ändrar bakgrund osv själv på tumblr dröjde det lite längre MEN tack vare Linn´s tumblr hittade jag denna sida där det finns en mängd olika teman att välja bland. 
Är sjukt nöjd med resultatet :). 


På tal om design har jag även planer på att ändra utseende här på bloggem, så att man ser att min tumblr och blogg hör ihop. Tänkte fixa med det i helgen eller nästa vecka någon gång. Ni lär märka när jag gör om här. 


Ha det fint alla fina läsare så hörs vi snart igen! :3 

  

Av Emma - 9 februari 2014 19:24

 

Zedd ft. Hayley Williams (Paramore). Är ett fan av Hayley Williams och har gillat låten sen första gången jag hörde den. Riktigt bra är den och ni borde verkligen lyssna.

Av Emma - 8 februari 2014 23:54


Nu blir det film innan det är dags att sova. Men först ska jag kolla igenom Instagram.
Godnatt alla! :3

Av Emma - 7 februari 2014 19:07



 
Hissar Thobias Johansson (Paradise Hotel). Han gick in i huset som den ende homosexuella och fick ta en del skit inne i huset. Trots att det var folk som hoppade på honom stod han upp för sig själv och visade gång på gång att han är ödmjuk och har ett hjärta av guld. Stort cred till dig Thobias! 


    

Dissar Jesper Johansson (Paradise Hotel). För er som inte vet är han vinnaren av Paradise Hotel och jag kanske borde skriva grattis egentligen(?) men han var den falskaste människan inne i huset.
Kränkte och manipulerade folk och var gruppens "alfahane" som inte många vågade säga emot.
Han gick in i det hela för att spela och när han och Aina stod i finalen kastade han sin kula och gjorde så att Aina inte fick ett öre, medans han gick därifrån med 200.000:-. 

Nu i efterhand verkar han inte ha dåligt samvete alls utan har sagt i intervjuer att det enda han ångrar var att han inte släppte kulan när det var 300.000:- istället. Falska människor ogillas. 

Av Emma - 5 februari 2014 18:58

 
Bilden kommer härifrån


Läste i tidningen imorse att det är Nutelladagen idag. Blev himla sugen på Nutella så min far köpte det. 
Dagen (snarare kvällen) till ära ska jag göra varm banan och nutella i ugn. Som lite onsdagsgott! :) 

Nu vet ni det. 

Ovido - Quiz & Flashcards