highdrama

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

18:16

Av Emma - 3 mars 2014 18:16

 
Har varit lite off här på bloggen det senaste, i alla fall vad gäller att skriva så som jag gjort tidigare. 
Tänkte bara uppdatera er om vad jag haft för mig den senaste tiden. 


Har varit ute på krogen med fina vänner för några veckor sedan, kollat Mello, spenderat en dag hos min gudson och hans familj, varit på kalas, kollat mängder med dokumentärer, sovit bort massa dagar och varit på möte bland annat. 


Förra måndagen gick jag upp tidigt för att gå till vårdcentralen. Någon som kan gissa vad jag gjorde idag?
Jo, jag gick upp tidigt för att gå till vårdcentralen igen, dock av en helt annan anledning.
Mamma hämtade ut nödvändiga saker till mig så förhoppningsvis känns det bättre redan imorgon. 

Imorgon ska jag till ett ställe som heter Arcus (via arbetsförmedlingen) och prata med någon där (berätta om mig själv typ) och tillsammans med personen i fråga komma på vad jag ska ha för aktivitet om dagarna, eller snarare vad arbetsförmedlingen kan hjälpa mig med för att komma vidare just nu då jag mest står och stampar på samma ställe. Men efter mötet imorgon och efter att min handläggare fått mer information om mig har jag förhoppningsvis något att göra om dagarna. Känner att jag antingen (helst av allt) vill ha hjälp så att jag kan läsa Matte 2, eller att jag får tag på någon praktikplats. Blir nog bra vilket som. 


För övrigt måste jag sluta sova bort dagarna och börja aktivera mig istället! 
Vill köpa promenadskor så att jag kan gå ut och powerwalka varje dag, funderar på att börja spela gitarr igen (måste dock hitta någon som kan hjälpa mig att stämma den först) och så ska jag försöka pusha mig själv till gymmet lite oftare. 


Tror att bara jag får något att göra om dagarna kommer det andra lösa sig med tiden också.
Annars får jag se till at det löser sig helt enkelt. 


Nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt. Tänkte kolla ec och facebook innan Farmen börjar om en timme. 
Ha det fint så hörs vi när vi hörs! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards