highdrama

Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Min tumblr - ny design.

Av Emma - 20 februari 2014 17:13


Före.


 
Under tiden. 


 
Efter. 


Har äntligen designat om min tumblr! Då jag glömt hur man ändrar bakgrund osv själv på tumblr dröjde det lite längre MEN tack vare Linn´s tumblr hittade jag denna sida där det finns en mängd olika teman att välja bland. 
Är sjukt nöjd med resultatet :). 


På tal om design har jag även planer på att ändra utseende här på bloggem, så att man ser att min tumblr och blogg hör ihop. Tänkte fixa med det i helgen eller nästa vecka någon gång. Ni lär märka när jag gör om här. 


Ha det fint alla fina läsare så hörs vi snart igen! :3 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards