highdrama

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Emma - 7 mars 2014 18:54

 
Igår såg jag att det hade börjat blomma ute på vår baksida, så idag passade jag på att fota detta vårtecknet. 


  

Det har regnat nästan hela dagen idag... så tråkigt. Jag vill ha sol & riktigt vårväder! 


  

Städade marsvinsburen idag. Passade på att städa den riktigt ordentligt så jag gjorde rent husen och sköljde ur buren ordentligt. (ignorera min stökiga stol)


Om en timme börjar Let´s Dance, är inget stort fan av det men jag och mamma ska kolla på det, har ändå inget annat för mig. 


Imorgon blir det en sväng ut till Överby för att prata med de på Telia angående lite mobilstrul, ska även kolla lite klänningar och underkläder och imorgon kväll blir det antagligen utgång, blir nice. ^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards