highdrama

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Emma - 10 oktober 2013 22:26

Fick presentkort på massage när jag fyllde år, fem tider är det och idag var jag på min första massage. Har aldrig varit på massage förut så var faktiskt lite nervös innan jag kom dit men det gick över rätt fort som tur var. Hon som masserade mig är en bekant till pappas familj och är sjukt duktig på det hon gör.

Jag har länge haft ont i axlar, nacke och svanskota och allt det där hänger tydligen ihop. Har man ont i axlar & nacke är det tydligen vanligt att man har ont vid svanskotan också, vilket jag inte hade någon aning om tidigare, men man lär sig något nytt varje dag! Det var sjukt skönt att ligga där och känna att någon tog hand om en. Bara få en stund för sig själv. Har 4 tider kvar nu och ska ta de nästan veckovis så att jag inte blir alltför spänd mellan gångerna. Om det inte hjälper tänkte jag boka in lite fler tider, fast då måste jag betala för dem. Wellwell, vi får väl se vad som händer helt enkelt.


På tal om att ta hand om sig själv: imorgon tänkte jag boka in klipp & färgningstid hos frisören. Mitt hår är väldigt slitet och känns mest tråkigt just nu så jag unnar mig ett frisörbesök. Har inte klippt mig på jättelänge och det är inte bra för håret utan man ska klippa det med jämna mellanrum som de flesta vet om.


Är ledig imorgon men ska ändå upp tidigt för klockan 9 ska jag till tandläkaren (är lite smått nervös men det ska nog gå fint). Måste plugga lite matte, måste läsa ut min engelska-bok, ska försöka få tag på Anne-Sophie och ska försöka få in lite träning också och mest bara ta helgen den kommer. Göra vad jag känner för bara.

Nu blir det Instagram och några avsnitt av Andra Avenyn som vanligt innan jag somnar.

Godnatt på er mina fina läsare och hoppas ni får en fin helg!

Ovido - Quiz & Flashcards