highdrama

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Emma - 24 oktober 2013 22:45

I samband med höstlovet och i samband med att en ny månad börjar ska jag återigen försöka ta tag i det här med träningen. Mina tidigare försök har inte varit så lyckade men nu känner jag mig mer motiverad och har insett att det är för min skull jag gör det och ingen annans.

Målvikten är 55-60kg, -15kg och jag ska ta det steg för steg.
Ska främst fokusera på måtten men känner att vikten har stor påverkan den med. Ska mäta mina mått nu på Söndag och nästa mätning blir runt jul någon gång för att se om det blivit någon skillnad.
Vad gäller vikten ska jag försöka gå ner 5kg till jul, dvs på 2 månader och ska även försöka sluta helt med sötsaker osv.


Som sagt: det är för min skull jag gör det. Måste påminna mig själv om det, pusha mig själv och ha mitt mål i sikte dagligen för att klara detta.

Ovido - Quiz & Flashcards