highdrama

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2013

11 Oktober 2013

Av Emma - 11 oktober 2013 18:41

Började dagen med ett tandläkarbesök som idag var lite random. Fick en kallelse fast skulle egentligen inte till tandläkaren förrän i Februari 2014. Har bytt ställe till ett annat pga det stället jag brukar gå till nyligen har lagt ner. Eftersom att det hade blivit fel med bokningen gjorde de ingen vanlig kontroll utan frågade hur det stod till och jag sa att jag har haft ont i en tand lite då och då. Tandläkaren kollade och det visade sig att jag hade ett litet hål så fick lagat det idag. Har bara haft hål i en tand tidigare så är inte så van vid den här bedövningen, haha, var helt sne i käken efteråt men nu är allt bra igen.


Efter tandläkar-besöket var det tänkt att jag skulle boka frisörtid egentligen men det tar jag någon dag nästa vecka istället (måste fundera lite på priser osv, hur dyrt jag ska unna mig, haha). Tog bussen hem och väl hemma passade jag på att träna lite. Har börjat komma igång med träningen lite smått igen (tränar varannan dag som det ser ut just nu), men ska även träna hemma de dagar jag inte gymmar så kommer fortsätta att träna varannan dag men 3 gånger istället för 2 i veckan. Blir nog bra! :)


Gav matten en liten chans förut också men det gick inget vidare så på Söndag ska jag försöka mig på det igen och då inte ge upp lika lätt. Har ett litet prov på Torsdag så det är i huvudsak det jag pluggar till men som förberedelse har vi fått ett gammalt prov som vi ska gå igenom på Måndag redan och lite vill man ju kunna i alla fall (a).


Nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska kolla de dagliga hemsidorna innan det är dags för Idol.
Vad har ni för er ikväll? ^^

 
 
Malin

Malin

13 oktober 2013 11:37

Hej xD förlåt att jag inte svarar på sms, jag har inga sms eller pengar kvar. Men jag finns tillgänglig på tumblr, DV, skype osv c:

http://glittrigdildo.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards