highdrama

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Emma - 27 november 2013 22:41

 
Har precis intagit sängläge & nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av Paradise Hotel och efter det en film innan jag somnar. Har en efterlängtad sovmorgon imorgon så ska inte upp förrän 8:30, gött!


Godnatt & sov så gott alla läsare.
  

Av Emma - 27 november 2013 18:46

Har haft nationellt prov i engelska idag. Writing var det och "a global issue" var ämnet. Känns helt okej såhär i efterhand, varken jättebra eller jättedåligt. Vi hade 100 minuter på oss och jag skrev i ca 80 minuter så la upp det hela rätt bra ändå. Har ingen aning om när vi får tillbaka våra uppsatser och förväntar mig inte direkt att få högsta betyg, så länge jag blir godkänd är jag nöjd :).


Nu till något helt annat: skrev häromdagen att Känn Ingen Sorg har kommit ut på Swefilmer. Den har även kommit ut på DVD och gissa vem som köpte den idag? Jo jag. Fick tag på special-utgåvan till och med så jag är glad.


Kollade på bakomfilmen och lite annat av extramaterialet idag och fick se en video där Adam Lundgren, som spelar Pål (huvudrollen) sjunger "En Midsommarnattsdröm" och fastnade verkligen för den så slänger upp den här så att ni kan lyssna.

Sjukt bra!

Ovido - Quiz & Flashcards