highdrama

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Emma - 30 november 2013 20:20

"You are my cinema, I could watch you forever
Action, thriller, I could watch you forever
You are my cinema, a Hollywood treasure
Love you just the way you are

My cinema, my cinema, my cinema
Cinema, cinema, cinema"


(Skrillex - Cinema)


Av Emma - 30 november 2013 00:09

 
 
Börjar med att hissa denna sköna tjej, Paow! Hon är med i Paradise Hotel som jag följer och ärligt talat har jag knappt vetat vem det varit innan då jag inte är så insatt i detta med bloggar. Vill hissa henne för att hon har så skön stil och verkligen vågar vara sig själv.


 
 
Kevin Walker i all ära men... hade hellre velat se Erik än kevin i Idol-finalen. Så dissar tyvärr Kevin Walker.


Tycker ni att jag borde fortsätta med att hissa & dissa? Nu gjorde jag det mest för att fördriva tiden och för att bli trött men vill ni se mer hiss & diss-inlägg kan jag givetvis fortstätta.

Ovido - Quiz & Flashcards