highdrama

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

idag är en sån där dag då..

Av Emma - 25 november 2013 19:36

Idag är en sån där dag då allting bara känns grått och trist. Idag är en sån där dag då man bara vill isolera sig från omvärlden och glömma alla tankar och känslor. Idag är en sån där dag då både kroppen och psyket protesterar och inte hänger med alls. Idag är en sån där dag då ångesten tar över totalt.


Jag har så många tankar och så många känslor inombords som bara måste få komma ut.
Jag har så många saker jag vill göra och en stor dröm jag vill uppnå men allt det där känns så långt borta och istället för att kämpa in i det sista sover jag bort dagarna, det är liksom lättast så för då slipper jag känna och då slipper jag tänka. Som jag sagt många gånger förut ska jag göra allt för att nå min dröm och jag kommer vara så enormt stolt över mig själv när jag väl kommit dit jag vill.
Varför ska det vara så långt borta för?


Är inne i en period då jag sover väldigt dåligt (sover dåligt annars med men nu är det extremt), får max 5h sömn per natt och det är långt ifrån den mängd sömn jag egentligen behöver just nu. Hoppas det blir någon ändring på det där snart. Jag gör faktiskt allt jag kan för att försöka bryta det och få mer sömn men det går bara inte. Kanske borde jag börja med sömnpiller? Det kanske hade underlättat, vad vet jag?


Ska kolla igenom Facebook lite snabbt och sen blir det avslutningen av "Ensam Mamma Söker" innan jag lägger mig i sängen och gör ett försök till att sova. Sen är det bara att hoppas på att morgondagen ser lite ljusare ut än denna dagen har gjort...men det gör den säkert!



 
 
Ingen bild

Leona

26 november 2013 23:54

Är det Music & event management i Hultsfred? Min kompis gick på den ett tag, så om du har några frågor kan du ju höra med henne :)

Emma

27 november 2013 18:45

Svar: Ja precis, det är den :). Har en kompis som går där just nu men skadar aldrig att höra med någon mer ju. Alla upplever allt olika så det kan vara bra :).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards