highdrama

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Emma - 5 december 2013 14:58

 
(bild som Pontus tog på mig på PIP i somras)


Jag saknar värmen. Jag saknar sommaren. Jag saknar att sitta uppe mitt i natten, ladda mobilerna och få skäll för att man inte betalat. Jag saknar att höra stories om kaffeautomater som går till attack.
Jag saknar att sitta i funkis-stugan och spana in snygga ordningsvakter. Jag saknar att hänga backstage bland artister och serva dem. Jag saknar att ta promenader in till stan för att ta ut pengar eller äta frukost.
Jag saknar att se massa bra artister och band uppträda. Jag saknar att vara ute natten lång.
Jag saknar att sitta på en filt utanför tältet med tre underbara personer och prata om allt mellan himmel och jord. Jag saknar Putte I Parken!


Regnet öser ner och jag längtar tillbaka till allt som har med Putte I Parken att göra.
Har träffat så fina personer jag hoppas jag får ha kvar hela livet och har så många oförglömliga minnen från i år.♥

Throwback Thursday minst sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards