highdrama

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Emma - 9 december 2013 19:54

 
Om ca en timme händer det. Det vi alla har väntat på sedan förra året. Musikhjälpen drar igång!
Någon mer än jag som längtat? Musikhjälpen är bästa sällskapet denna veckan varje år, i alla fall enligt mig och tycker att det är lite av ett "jultecken" också.
Ämnet i år är som ni ser att det står "Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet" och jag tycker att alla borde engagera sig i detta. Själv tänker jag önska några låtar.

Ville hjälpa till mer och fixa spelning eller något liknande men kom på det lite för sent så blir inget med det tyvärr.
Såg dock att tradera samarbetar med Musikhjälpen så det kan hända att jag lägger upp annonser med saker jag ännu inte fått sålt än (tänker att folk kanske köper saker när de vet att pengarna går till välgörenhet) och då blir jag av med ännu mer grejer så det blir en win-win situation :).

Ovido - Quiz & Flashcards