highdrama

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Emma - 28 december 2013 19:43

I torsdags åkte jag, mamma och pappa upp till Västerås och när vi kom hit var det släktmiddag.
Alla var inte med så det var aningen tomt men träffade i alla fall alla mina morbröder och några kusiner och det var trevligt.


Igår åkte vi ut till Erikslund (ett shopping-center utanför Västerås) och kollade mellandagsrean och jag fick tag på två stickade tröjor, en tunika och lite underkläder. Dock var inget av det på rean men kom billigt undan ändå.


Idag har jag bara tagit det lugnt. Mest varit inomhus förutom när jag följde med pappa och morfar till apoteket och affären och köpte lite nödvändigheter.


Blir kvar i Västerås tills på Onsdag och då åker jag vidare till min fina vän i Mjölby för att spendera några dagar där innan jag åker tillbaka till Trollhättan igen.


Har inte så mycket mer på hjärnan nu. Tänkte mest bara uppdatera och skriva vad jag haft för mig så att ni vet att jag lever. Nu ska jag kolla Facebook! Vi hörs när vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards