highdrama

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Emma - 14 maj 2013 19:20

Började dagen med 4 timmars engelska, som alltid på tisdagar och det var lika ovärt som vanligt.
Grejen är att jag går en "allmänförberedande utbildning" som af har skickat mig på. Jag sa att jag ville läsa upp mina betyg och till en början verkade det jättebra. Redan första veckan märkte jag av att det inte alls var lika bra som det först lät och så har det fortsatt. Lärarna är knappt där så man får nästan ingen hjälp alls. Kör man fast sitter man där och får ingenting gjort och det är så otroligt segt :/.

Wellwell, nog om det. Slutar egentligen 12 men idag gav jag upp redan vid 11 och drog till gymmet istället.
Mötte upp Malin och det blev ca 1h träning.

Efter att ha tränat mötte jag upp pappa som hade med Kuro & Hana och det var dags för kloklippning för dem.
De skötte sig lika bra som alltid. Det är så kul när folk säger "Gud vilka snälla och fina marsvin du har" för då känner jag mig så stolt över dem, haha! När jag var inne på Fidos passade jag på att kolla om guldhamstrarna hade kommit in ännu (har inte berättat det för er men ska köpa ny guldhamster snart). De hade dock inte kommit in men skulle komma in på Torsdag så då ska jag dit igen och förhoppningsvis bestämmer jag mig för vilken av dem jag vill ha.

Har inte gjort så mycket mer idag utan mest bara slappat. Tog en promenad upp till Jätten förut med mamma och köpte lite lunch inför morgondagen. Imorgon är det dags för skola igen och då en heldag. Först engelska 4h och på eftermiddagen blir det matte i 2h. Ska försöka få in den rutinen på onsdagar att stanna hela dagen istället för att som jag gör nu bara köra halvdag då med.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ska kolla de dagliga hemsidorna/bloggarna och sedan blir det tv tills jag somnar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards