highdrama

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Emma - 26 maj 2013 19:33

Igår var det Cruising i stan och kvällen spenderades nere i stan med Linn och massa annat gött folk!
Fick ett tråkigt sms som gjorde att jag mådde skit ett tag och grät när jag berättade för Anne-Sophie men sedan blev det bättre. Jessica bjöd på inträdet till BS så var där tills de stängde och för en gångs skull kände jag mig inte ensam när jag var bland massa folk, det var superskönt att ha folk omkring mig!
Jag, Anne-Sophie och en kompis till henne delade på en taxi, jag hoppade av hos D där jag spenderade natten och hade det supermysigt. Behövde närhet mer än någonsin inatt så hade en perfekt avslutning på kvällen/natten <3.


Idag är det Söndag och mors dag. Vaknade upp bredvid D runt 8-tiden, drog på mig kläderna och pratade en stund med D innan det var dags att gå hem. Gjorde klart det sista på cupcaksen jag bakade igår och sedan gick jag ner och vilade ett tag. Runt 10 åkte jag, mamma och pappa ut till Överby för att köpa mors dag present till farmor och passade även på att ladda mitt busskort och köpa ett årskort surf till min mobil.
Var galet trött när vi kom hem så jag la mig och sov 1h innan det var dags för att gå till farmor och farfar & ha lite mors dag firande.Har spenderat eftermiddagen hos farmor och farfar med släkten och nu sitter jag här trött & sliten.


Ska kolla de dagliga hemsidorna och bloggarna och sen blir det Wallander med mamma!
Hoppas allt är fint med er och att ni haft en fin helg så hörs vi när vi hörs :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards