highdrama

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Emma - 20 maj 2013 19:33

Nu har jag äntligen sökt in till både Komvux och Trollhättans Folkhögskola och det känns riktigt bra.
Är ett steg närmare min dröm kan man säga och det är en dröm jag kommer sträva efter att nå! :)


Om jag kommer in eller inte får jag veta någon gång i sommar och jag hoppas såklart på ett ja.
Vet inte var jag hoppas att jag kommer in men blir nog bra vilket som tror jag. Huvudsaken är inte var utan att jag äntligen kan få ett riktigt betyg i de kurser jag behöver för att söka de utbildningarna jag vill på högskolan.


Har förresten tänkt mer och mer på det här med att ett jobb och lite extrapengar inte skulle sitta helt fel.
Sålde Oriflame för något år sedan och funderar på att ta tag i det igen (så att jag får någon hundring mer i månaden), men jag vet inte riktigt, frågan är bara om folk skulle vara intresserade.
Sist gick det sådär men det är alltid värt ett försök.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards