highdrama

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Veckans första träningspass avklarat.

Av Emma - 13 maj 2013 20:06

Ja, som rubriken lyder är veckans första träningspass avklarat. Körde i gymmet idag, dock inte samma gym som annars. Det är bra att man kan variera sig lite så att man inte alltid kör på samma ställe.En annan sak som är bra att man kan vara med på gruppträningar om man vill eller köra själv i gymmet om man nu vill det.


Jag brukar träna med Malin men idag körde jag själv. Mamma skulle spinna så tänkte att det var lika bra att köra en stund i gymmet. Jag vill ha förändring och ska passa på nu när jag har chansen och innan det är för sent. Det känns som att det är nu eller aldrig.


Idag blev det:
55 minuter på löpbandet (4.80 km)
16 minuter roddmaskin.
Allt som allt ca 70 minuter så jag är nöjd.


Jag har bärjat ta bilder på min kropp för att sedan när jag har nått min målvikt se vilken skillnad det har blivit. Redan nu ser jag skillnad men är långt ifrån nöjd. Har inte bestämt om jag ska dela bilderna jag tar varje månad eller om jag ska lägga upp bara före och efter bild (lutar mot det sista). Känns skönt att äntligen ha dragit igång med träningen i alla fall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards