highdrama

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Klar med ansökningarna inför hösten :)

Av Emma - 20 maj 2013 19:33

Nu har jag äntligen sökt in till både Komvux och Trollhättans Folkhögskola och det känns riktigt bra.
Är ett steg närmare min dröm kan man säga och det är en dröm jag kommer sträva efter att nå! :)


Om jag kommer in eller inte får jag veta någon gång i sommar och jag hoppas såklart på ett ja.
Vet inte var jag hoppas att jag kommer in men blir nog bra vilket som tror jag. Huvudsaken är inte var utan att jag äntligen kan få ett riktigt betyg i de kurser jag behöver för att söka de utbildningarna jag vill på högskolan.


Har förresten tänkt mer och mer på det här med att ett jobb och lite extrapengar inte skulle sitta helt fel.
Sålde Oriflame för något år sedan och funderar på att ta tag i det igen (så att jag får någon hundring mer i månaden), men jag vet inte riktigt, frågan är bara om folk skulle vara intresserade.
Sist gick det sådär men det är alltid värt ett försök.

 
 
Sofie

Sofie

23 maj 2013 13:39

Åh, skönt att komma igång va? =) Och hoppas du hittar nåt bra extrajobb!

SV: Åhh gullisarna!!

Allt är bra med mig, har just nu lite rast mellan mina två arbetspass så jag passade på att åka hem till mamma å äta, gratis mat är inte dumt hehe. Hoppas allt är bra med dig också? Kram!

http://themusicneverstops.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards