highdrama

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

2013

Av Emma - 31 december 2013 14:34

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja. Finns mycket jag gjort i år som jag aldrig gjort förut.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Har aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej.

5. Vilka länder besökte du?
- Har bara varit i Sverige.

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
- Hm..

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
- De dagar då Putte I Parken var, sista dagarna av Juli/första dagarna av Augusti & säkert några fler datum.

8. Vad var din största framgång under 2013?
- Min största framgång? Har vuxit som person och blivit mer självsäker.

9. Största misstaget?
- Att jag har tänkt på det som varit och det som ska komma (istället för att ta dagen som den kommer och låta allting lösa sig) och att jag varit för snäll och naiv för mitt eget bästa.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Ja det har väl hänt.

11. Bästa köpet?
- Bästa köpet är inget jag kan komma på just nu.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Antagligen mest en massa onödigt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Har fått en ny vän för livet.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
- Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig, Avicii - Wake me up & Veronica Maggio - Sergels Torg.
(finns många fler men orkar inte rabbla upp alla)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Svårt att säga men det är väl som alltid. Livet går upp och ner.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Tänkt till innan jag fattade beslut och tagit tag i saker direkt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Överanalyserat, tänkt på det som har varit och det som ska komma & inte brytt mig lika mycket om saker jag inte kan påverka.

18. Vad har gjort dig ledsen?
- Finns en del.

19. Blev du kär i år?
- Kär och kär men finns 2 st jag har varit intresserad av (intresset finns fortfarande kvar för en av dem).

20. Hur många har du kysst under året?
- 5 tror jag (?)

21. Favoritprogram på TV?
- Solsidan skulle jag nog säga.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Njae, det tror jag inte.

23. Bästa boken du läste i år?
- Läser inte så mycket böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
- Nicole Saboune (finns fler).

25. Något du önskade dig och fick?
-

26. Något du önskade dig men inte fick?
- Ett jobb.

27. Årets bästa film?
- Känn Ingen Sorg!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
- Vaknade upp hos en kompis, sen var jag bara hemma. Åt sushi och blev firad.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Ett jobb, fler spelningar/festivaler och lie mer pengar.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
- Densamma. Har inte ändrat min stil särskilt mycket.

31. Vad fick dig att må bra?
- Putte I Parken, min familj & mina vänner.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Sverrir Gudnason tror jag.

33. Vem saknade du?
-

34. De bästa nya människorna du lärde känna?
- Pontus, Yasmina & Sam! 

36. Vilken fest var den roligaste du var på?
- Har inte varit på många fester alls faktiskt.

37. Vilket motto har du använt dig av under 2013 som du kommer att fortsätta med?
- "Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det". (om man nu kan kalla det motto)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2014 19:54

Skapade en ny blogg tidigare idag som jag byter till nu. Bloggen hittar ni här.  ...

Av Emma - 31 mars 2014 18:50

Var på Överby igår och fotade Linus Svenning! Här är bilderna jag blev mest nöjd med.  Blev sammanalgt 43 bilder med kameran + några mobilbilder.    Linn var också med och fotade hon med. Då vi inte setts på ett tag passade vi på att fika oc...

Av Emma - 30 mars 2014 17:36

 

Av Emma - 28 mars 2014 00:00

Som jag skrivit tidigare är nätter mina värsta fiender. Har haft sömnproblem i hela mitt liv (så länge jag kan minnas i alla fall) och det är väldigt jobbigt. Vissa perioder är det bara jobbigt, andra är det extremt jobbigt. Natten till idag var hems...

Av Emma - 26 mars 2014 19:43

        Klickade hem dessa "plånböcker" till min mobil i måndags och idag trillade de ner i brevlådan! Den första ser rosa ut men är röd egentligen. Har redan en "plånbok" sen innan men den börjar bli lite sliten så jag kände för att beställa l...

Ovido - Quiz & Flashcards